X skrev följande: (signaturer och tider i citat är dolda tills vidare)
Tack jag eller hur visst är hon söt! När behöver du det?
Hihi ja jag har ju bf i slutet på juli så det räcker tills dess, fast fundera på det, det e inget alls du behöver!! bara en ide.
Jag måste inflika en sak, (såg att ni prata vagnar igen mend et var inte därför) satt på fotbollen idag där barnen spelar och så satt min vän där med sin mamma, och dom båda två är så ni vet de kan AAAAALLT om vagnar, var man SKA köpa, VILKEN man ska köpa och när typ, och det värsta är, att det har kommentarer om det inte passar dom. Och hon har varit på mig sedan 15 att köpa hennes tetunia eller hur fan den stavas med två små hjul fram, men jag vill inte det, jag vill ha en vagn som går i ALLA väder, okey den e säkert mer stabil än den ser ut, men jag vill inte. Punkt.
Så sa hon nu direkt, såg på face att ni tänkte köpa en Emmaljunga bla bla.... då blir ni SÅÅÅ lurade om ni köper den till det priset för års modell 2011 kommer ut precis när ni ska köpa er, och SKA ni verkligen ha den med stora hjul fram? jag skulle AAAALLDRIG köpa en sån yadi yadi, sen hör o häpna flika mamman in, "vadå fyra hjul?" små eller? nej sa jag fyra stora hjul, vadå finns det såna fortf? fan alltså jag trodde jag skulle explodera! Jag blev så jävla förbannad! Ja sa jag om man kollar emmaljungas vagnar så ser nästan alla ut så, och den nyaste de har kostar 9000 så de e knappast skit, jag vill ha en vagn som man kan lita på, ja men då ska du iaf ha en vagn med
ett stort hjul fram, som e svängbart......alltså ge sig liksom! Då sa jag bara vi vill ha den, framförallt ove, han vill ha garanti plus att han betalar så då får han med bestämma.
Alltså det där med röd färg, var inte alls så mena, jag mena inte att det var fult eller så, jag skulle säkert kunna köpa en röd vagn till min son om vagnen e fin liksom, men sitta och säga men GUUUD! sån dära kan ni ju INTE ha! det går inte. Alltså det e så kränkande så det finns inte, jag iaf kände det så, som om man e helt jävla omyndig förklarad.
Ni skulle hört vad dom sa om en annan tjej som vi jobbat med som ska få sin flicka nu i mars, soom har beställt en vagn från Polen *haha* det var inte nådigt.
kram på er!!!