Hej tjejer!!
Alltså jag måste bara säga en sak som hände under helgen. Har ni varit med om konstiga människor när ni varit gravida?
Vi var på 18 års fest, alltså ingen fest så utan mer kalas fast med lite sprit på. Och jag blev sååå förvånad varje gång jag blev bjuden på sprit

först vin till maten....öhh nej tack, sen whisky till kaffet och sen efter det konjac (eller hur de stavas) Alltså det var min fasters man och är en riktigt trevlig man men alltså HUR tänker man då?? när man bjuder en gravid kvinna TRE gånger på sprit!? jag ville verkligen lägga av en riktig kommentar, men visset verkligen inte hur jag skulle lägga fram den, sa bara att nej tack, jag tror bebis inte mår så bra då.....
Föresten, har ju jobbat idag mellan 7 och 14, kan bara säga att det var riktigt skönt att kmma ur soffan, men mera smärta än detta har jag sällan varit med om. För det första var vi två man kort och ett schema nollades, alltså vi andra får jobba in för den personen med, jupp STRESS! och sen på middagen fick jag gå en runda själv som vi e två på egentligen, och när jag slutligen fick hjälp ringer en till mig och säger att en dam har ramlat och ligger raklång på golvet, jo men visst, det var väl klart! Och jag varkens kan eller får typ ringa någon annan (ingen har lust eller tid att hjälpa till) Så ja det var bara till att kavla upp ärmarna att mark lyfta tanten, ja vad ska man säga.....hoppas innerligt att läkaren på mvc fattar att jag inte fixar detta, annars har jag inget annat val än att gå ner i tjänst UTAN ers....detta fixar jag inte.
Ja lite jidder om mig då, hur har ni alla haft det??? kram!!!!