Hej babes!!
Hoppas ni alla mår bra, och att motheroffive12 inte mår för illa.
Jag mår bara bra, lite huvudvärk som har bevärat mig i några dagar nu, men det är mkt bättre nu.
Ringde till BM idag för att boka nästa besök, och eftersom det inte är fören i vecka 24, bad jag om en tid imellan för att lyssna på hjärtljudet bara. Den lille rör sig inte så mkt tycker jag, och även om jag var på UL för en vecka sig, där allt var ok, måste jag få stilla mina tankar iallafall. Så jag skall dit den 23/3 för det, och sedan inte fören 20/4 igen.
Skall på utvecklingssamtal på dagis idag igen, med specialpedagogen. Jag känner verkligen inte för det. Jag känner att alla är emot mig nu, men det är ju givetvis inte så. Men jag känner det så. Som om alla barnen på dagis är med i jävla Von Trapp familjen som står på led, äter i takt och aldrig busar. Och min son är djävulen själv. Jag vet att han inte är ngn ängel, jag vet detta, men ibland känns det överdrivet. Dom har ju inte sagt ngt rätt ut, så det är väll jag som överanalyserar antar jag. Men allt detta gör mig så ledsen...hormoner och allt. Men allt är ju bättre än ingenting för min son, så jag får väll gå och vara tillmötesgående. Jag vill ju att han skall må bra, det är det viktigaste. Hoppas bara att dom har ngt positivt att säga.
M skall inte följa med, han säger att han förstår endå inte vad dom säger, och att det är bättre jag förklarar det för honom när han kommer hem. Men jag menade att det gör ingenting att han inte fattar allt, han är där som stöd. Som en förälder, och partner. Men nej..han skall jobba. Jag får göra detta själv. Som med allt annat som har med min son att göra. Visst han jobbar över 70 timmar per vecka, men ibland måste jag få bli förbannad och ledsen över detta, jag känner mig sä jävla ensam och övergiven ibland. Och att jag då själv skall sitta där med 2 st på andra sidan bordet, känns jobbigt. Men det måste jag ju göra. Ensam är stark ibland....
Massor av kramar till er, gravida godingar.