Detta är en uppföljare till en tråd jag startade i Maj
www.familjeliv.se/Planerar_barn/Forum-11-238/..., följd av
www.familjeliv.se/Forum-11-238/m35308239.html . Den ursprungliga tråden hade följande inledning:
"Jag är frustrerad! Söker likasinnade. Här är min cykel i korta drag. Min förra mens var den 8-12 April. Räknade på 35 dagars cykel och en lutealfas på 11 dagar ut att jag borde få ÄL den 2/5. Allt funkar bra börjar få lite "fertilslime" ta da, ta da....Så boom, processen dör av, SURT! Därefter har kroppen börjat värma upp på nytt (flera gånger!!!) bara för att åter avstanna.
Jag pinkar stickor och stavar så jag blir grön i ansiktet

. Ursäkta om jag låter grinig, är egentligen ganska charmig och trevlig person, men just nu är jag piss-sur

(Oavsiktlig lustighet/ordvits

). Så jag söker nu likasinnade för att våndas tillsammmans och peppa varandra. Finns det någon därute som känner igen sig?"
Den 20 Maj fick jag till sist lön för mödan och fick positivt ÄL-utslag

. Naturligtvis var timingen fullständigt olämplig och vi klarade inte av att "få till det", Murphys-law kan man iaf lita på i alla väder

. Nåväl, var därefter till farbror doktorn och fick pergo-recept och provtagningsformulär, allt skulle tas i bruk efter att nästa naturliga mens drog igång..... Till sist kunde jag dra igång med min dubbeldos pergo och vidhängande provtagning nu i November!!!! Lång väntan, men äntligen rör det på sig. Positivt ÄL:s-utslag den 13:e November

. Så för ögonblicket är jakten pausad, men jag delar gärna mina upplevelser med andra ÄL:s jägare ändå, finns det någon därute? Jag erbjuder även mitt lidande i grafisk form Utöver pinkande av stickor så tempar jag naturligtvis, kollar slimet och petar på tappen etc. Så vill man se min fertilityfriend kurva så kan man titta här:
www.fertilityfriend.com/home/206923 TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-10 15:05
Smarta jag kom på att Rapportinslaget om för sent utslag på ÄL:s-test kan vara av allmänt intresse att lätt hitta länken till:
svtplay.se/v/1375703/lita_inte_blint_pa_ferti...