Ames: 26år, sambo i en tre på 70kvm i Borlänge, killen är 31! Sonen Elias som blir 3år i mars! Jag älskar att laga mat, umgås med mina vänner och gärna ta en fika på de lokala fiket som har de godaste semlorna i sverige. Jag jobbar som enhetschef i Leksand och hoppas på att inom en hyffsat snar framtid kunna köpa ett hus som ligger lite närmare jobbet.
Axels mamma: 30 år och bor strax utanför Göteborg. Är sedan juli-06 gift med mitt livs kärlek, vi har varit ihop i 12 år nu, Axel föddes i Feb-05 och Annie i Apr-08. Jag är utbildad civilekonom och arbetar som business controller på ett stort företag i Göteborg, just nu abetar jag 50% och är föräldraledig 50%. Mina intressen förutom familjen är träna, läsa en bra bok, träffa vännerna, greja hemma etc.
Cornelia13: 25år, FRU, dotter född 25/2 -06, Falun. Gifte mig 26 maj med sambon sedan 10 år. Längtar till hus! Tycker annars om att pyssla, broderade mycket innan Stella kom. Är utbildad undersköterska jobbar extra på ett äldreboende, längtar till nåt annat jobb!
Daisie: 26 år, sambo 32 år och vi har varit tillsammans sedan -98. Bor i hus i Västerbotten, jobbar inom vården. Största intresset är idrott, framförallt fotboll men gillar det mesta. Gillar annars att läsa, laga och äta god mat, och vara ute i den norrländska härliga naturen, åka skoter, skidor m.m.
Du och jag; 79:a, förlovad med sambon - 76:a, (tillsammans sedan jan -04), bor i villa i Västerås (men är Dalkulla från början). Är utbildad sömmerska, älskar att sy - (mycket bäbiskläder blir det!) Arbetar som arbetsledare inom transport/packningsbranchen. Tycker om att laga mat, baka å pyssla i trädgården! Älskar blommor - både köpa och pyssla med! En riktig pysseltjej uti fingerspetsarna! Tindra född 16:e juli -08
Geri: Är 29 år och bor i hus i Linköping med min man, vår dotter född okt 2007 och två stora vovvar.
Glada L: 27 år, förlovad/sambo med T 34 år. Varit tillsammans sedan -99.
Första dottern född 23/7-06. Andra dottern kom 21/3-08. Bor i en stor bostadsrätt (en 4:a) i Södertälje. Spanar på radhus. ÄLSKAR att resa, men har inte ekonomin för det längre.. Blir kanske om något år, när barnen och sparkontot har vuxit tills sig.
Hoppitossa: 30 år, man 35 år, Son född 6/11 2005. Vi bor i hus utanför Umeå. Har två hundar, Taimo (stövare) och Stina (Tax). Jobbar inom skogsbruket men doktorerar för det mesta. Har försökt bli gravid sedan april 2007. Blev det men fick missfall. Nu hoppas vi på ett nytt plus och en bebbe som stannar 9 månader.
jakeline; fyller 28 i sommar, förlovad sedan 30/4-07 med M som fyller 30 i november. Bor i Rimbo utanför stockholm med vår vovsing. Är gravid med första barnet,
BF 29/12-08
Jeskan: 27år Sambo med M 32år, Bor i Almunge i eget hus tillsammans med katterna Elivs 3 år och Findus ( min lilla bebis) 1 år. jobbar heltid på Arlanda inom service. Tycker om att pyssla i hemmet,dansa, laga mat, träffa syskonbarnen och familjen, åka på hockey och så klart spender tid ihop med kärleken Mathias. Jobbar som sagt inom service yrket mer är ursprungligen utbildad djurvårdare!
Lille Skutt 80: sambo, två bonusbarn, Linköping
LittleJunia: 29år, sambo 31år, bor i Västerås sedan några år tillbaka. Ursprungligen en Skånetös! Bor i en radhus 3:a. Älskar att resa, inreda, shoppa, plocka svamp och laga god mat! Fyra års universitetsstudier bakom mig, jobbar idag som chef.
The Luckiest: 22år, förlovad med min älskade sambo. Vi bor i Kalmar i lägenhet med vår lilla vovve. Väntar ivrigt på bygglov för att så småningom ska kunna bygga ett fint hus :) Vi väntar nu vårt första barn som är beräknat 8/1-2008. From nu så jobbar jag bara halvtid och går på HP halvtid.
piteå: 34 år fyllda gift med C som snart är 44 år. Varit tillsammans i 15 år och gifta sedan 2½. Tre gemensamma barn 14 9 och snart 5 år,fjärde är planterad och väntas i maj-08 snarare den 9 maj.
Vi bor i villa på landet 1 mil från centrum som just är Piteå mycket lungt och stilla. Jobbar som uska inom äldreomsorgen trivs bra men skulle vara glad om det kunde bli fast någon gång.
Fritiden ägnar jag mig åt att vara ute med våran husvagn, fiska och jaga älg. Trivs massor bra ute i naturen.
Samme06: 31 år och bor i en 3:a i Nacka utanför Stockholm. Är sedan 19 maj-07 gift med mannen i mitt liv sen 8 år tillbaka. Samuel föddes i mars -06 och nu väntar vi tillökning i nov -07. Det gick fortare än väntat då jag blev gravid på första försöket! Jag är utbildad 4-9 lärare i SO och jobbar på högstadiet. Älskar att läsa böcker och titta på romantiska komedier samt vara ute i naturen med mannen - paddling, fjällvandring, längdskidor och långfärdsskridsko - är favoriterna. Drömmer om att åka till Nya Zeeland.
silverkatt: 30 år, gift med J. 29 år. Vi har två pojkar 6 år och 3 år och tre katter; Silver(hemma efter sex månader i skogen ), Astrid och Kajsa. Bor sedan fyra år tillbaka i ett sekelskifteshus som ständigt är under renovering, i Motala. Jag läser till lärare på heltid och kommer att fortsätta med det när (om) det blir ett tredje barn.
Sjuttioåttan: 29 år och bor 4 mil utanför Linköping men är Dalkulla från början. Jag och mannen köpte hus våren 07 (efter mycket letande) som vi renoverar och fixar med. Huset har bara 2 sovrum så framöver måste vi endera bygga ut eller köpa större. Om det blir här eller i Dalarna återstår att se.. Sambon friade i augusti -06 och 26 maj -07 sade vi ja till varandra. Är lärare och fotbollsfantast och älskar inredning.
Weiring: 33år, man 34år, Västerås
Molly född 17/2-06 och Tyra född 23/2-08
Bor i hus och älskar allt som har med trädgård att göra. Läser gärna en god bok eller tittar på en film. Annars är resande det stora intresset som delas med maken.
Älskar att laga mat och äta den ... spännande med ny sorts mat när man är ute och reser.
Jobbar inom återvinningsbranchen, men är egentligen utbildad till målare och inom trädgårdsyrket.