Ames: 26år, sambo i en tre på 70kvm i Borlänge, killen är 31! Sonen Elias som blir 3år i mars! Jag älskar att laga mat, umgås med mina vänner och gärna ta en fika på de lokala fiket som har de godaste semlorna i sverige. Jag jobbar som enhetschef i Leksand och hoppas på att inom en hyffsat snar framtid kunna köpa ett hus som ligger lite närmare jobbet.
Axels mamma: 30 år och bor strax utanför Göteborg. Är sedan juli-06 gift med mitt livs kärlek, vi har varit ihop i 12 år nu, Axel föddes i Feb-05 och Annie i Apr-08. Jag är utbildad civilekonom och arbetar som business controller på ett stort företag i Göteborg, just nu abetar jag 50% och är föräldraledig 50%. Mina intressen förutom familjen är träna, läsa en bra bok, träffa vännerna, greja hemma etc.
Cornelia13: 25år, FRU, dotter född 25/2 -06, Falun. Gifte mig 26 maj med sambon sedan 10 år. Längtar till hus! Tycker annars om att pyssla, broderade mycket innan Stella kom. Är utbildad undersköterska jobbar extra på ett äldreboende, längtar till nåt annat jobb!
Daisie: 26 år, sambo 32 år och vi har varit tillsammans sedan -98. Bor i hus i Västerbotten, jobbar inom vården. Största intresset är idrott, framförallt fotboll men gillar det mesta. Gillar annars att läsa, laga och äta god mat, och vara ute i den norrländska härliga naturen, åka skoter, skidor m.m.
Du och jag; 79:a, förlovad med sambon - 76:a, (tillsammans sedan jan -04), bor i villa i Västerås (men är Dalkulla från början). Är utbildad sömmerska, älskar att sy - (mycket bäbiskläder blir det!) Arbetar som arbetsledare inom transport/packningsbranchen. Tycker om att laga mat, baka å pyssla i trädgården! Älskar blommor - både köpa och pyssla med! En riktig pysseltjej uti fingerspetsarna! Tindra född 16:e juli -08
Geri: Är 29 år och bor i hus i Linköping med min man, vår dotter född okt 2007 och två stora vovvar.
Glada L: 27 år, förlovad/sambo med T 34 år. Varit tillsammans sedan -99.