Fiji, stor, stor kram till dig! Det är skit när det inte blir ett plus men du ska inte känna att ni är misslyckade. Ibland går det inte bara. Ni har fina embryon kvar och det ska ta sig snart.
Juni, välkommen in!
FB, tack för dina synpunkter kring SH. Jag funderar och klurar just nu. Återkommer och berättar när vi bestämt oss. Linne tror jag är bra men med min historia med överstimulering så vill jag ha nära till kliniken om man måste ta fler blodprover.
FrkKanin, håller med de övriga att det är ju ett beslut bara ni kan fatta. Ang. biverkningar, jag körde med både spray och sprutor, så måste jag säga att den biverkan som var störst var den psykiska påfrestningen som IVF innebär. All hopp och förtvivlan men den finns ju där oavsett, för blir man inte gravid när man vill så känns ju allt skit ändå. Och med IVF så gör man ju nåt aktivt för att bli gravid till skillnad mot all tvångssex som man har och som inte funkar. Fråga på om du undrar nåt mer.
Lycklig, HURRA! Jag tror verkligen på att få igång ett bra sexliv nu innan ni ska börja med allt trist, bim, äl-test etc.
Lena, tag med maken på nästa fika, vore kul att träffa honom!

Ang. fika, är inte du i stan nåt? Alltså huvudstan? Kanske kunde man få till en fika, middag om du måste sova över?
Sparken, vad underbart att höra!