sanne82 skrev 2010-01-02 23:39:45 följande:
Miraklet: När vi kämpade med att bli gravida med Ida körde vi också med ältester.. jag höll på att galen på alla dessa tester! För mig var det bara ren och skär stress på hög nivå! Hoppas i alla fall att det går snabbare nu andra gången :) Nu vet vi i alla fall att vi kan bli gravida och inte behöver söka nån hjälp. Hur är det med din pco? (för du hade väll det) Är det nått som alltid finns kvar eller?
JO jag har tyvär pco-s
JO dem säger det men finns dem som hävdat att det kan gå bort, vet inte vad man ska tro på, sedan tror jag det handlade mycket om ppilerna med..
Ja det med stress hatade jag, när vi gick på hormonerna så släppte 1 jävla ägg,
ett ägg av typ 6st, ja blev frustrerad och stressade mig själv
men så besviken när de inte blev något på det ägget, känndes som man sjönk ner i jorden,
för att sedan bli besviken 4gånger till ungefär... men jag kan nog fortf inte förstå att jag har en dotter nu, alltså helt ofattbart när folk säger ska du gå till mamma eller hur känns det, typ va hur ska det kännas :-P sjukt men sant
sedan fick ja höra långt o länge ja inte skulle kunna amma, nu hör man inget annat än
att snart e det dags sluta, andledningen isf ja vill sluta tuill hon e 6månader
e dels att hon e jätte intresserad av mat hon får smaka och det att jag känne mig mest
bekväm med 6månades gränsen och det att då e det närmare målet med ett syskon till henne..
medans min svågers fruga kan ploppa ut ungar i samma månad, medans vi sitter
o sliter oss i håret, hoppas nummer 2 kommer snabbare alltså..
annars vet ja inte vart ja tar vägen