Icka,
Har tänkt en hel del på dej men inte lyckats skriva nåt förrän nu när prutten ligger här o sover sött i soffan.
Stackars dej, med näsan o allt! Känner igen mej! Va ju heeelt hysteriskt täppt när jag låg inlagd och sen blev det sår i näsan och slemhinnorna e sköra där och nu har jag fått sår där igen!
Så du får svar nu den 1/3 skrev du, hoppas allt ser bra ut eller att du får svar såklart!
Börjar också lära känna de olika affärernas skillnader på sorlekarna.....Kappahls som sagt e ju helt hysteriskt stora!
Viola är fin i 56 men pyjamasarna har vi 62 på då det började läcka från blöjorna och hon började få den där klassiska snygga tighta blöjan som sitter smetad runt ena låret för att pyjamasen drar så mellan benen stackare ha ha ha!
På tal om mej o D......*stort suck* Jag försökte förklara hur jag känner lite snabbt när Viola sov och Jolina var på dagis imellan tårar och bråk.......Men fick inget direkt gensvar, blev bara mer deppad o mer lessen över allt...Han sa inget direkt utan va ganska barnslig i diskussionen som män kan vara ibland.....men så plötsligt dagen efter har han ändrat sitt sätt helt totalt!

Han e go, snäll, omtänksam, hjälsam och verkar engagerad, så jag antar att nånting av det jag sa gick in alla fall så för tillfället glädjs jag åt att få ha det lungt och skönt alla fall på det planet. Jolina e väldigt avundsjuk och är trotsig som en 3 åring

, bråkar om det mesta och ligger o skriker o sparkar på golvet som när hon va 2 år, lyssnar inget och e otrevlig och kaxig sådär som en 6åring ska beté sig ha ha ha! MEN hon e uuunderbart hjälpsam och duktig med Viola och sååå gullig mot henne heeela tiden och som sagt hjälpsam till mej hela tiden. Så det e inga problem men lite uttröttande med allt tjat o bråk nu när man e så trött också
Va kul att du träffat en tjej i mammagruppen du verkar komma så bra överens med, hur blir det med Kreta? KRAMISAR