Hallåj... jag hänger med över hit
Väntan - är det grapefruktjuice du dricker? Jag provade det innan, har ingen aning om det har gjort någon skillnad, enligt vad jag läste skulle det hjälpa med att göra sekretet mer fertilt, hmmm

(fast jag gillar grapefruktjuice, så jag tyckte det var finfint). Har också provat GLA (jättenattljusolja), men samma där, vet inte alls om det gjorde någon skillnad. Det ska tydligen sätta fart på hormonerna, men jag tror mina börjar få ordning på sig ändå.
Får jag förresten fråga om du gör insemination med färsk eller infrusen sperma? Låter som en bra ide att göra några dagar innan, ibland är det ju för sent när man väl får utslag på äl-stickan.
Elisabeth - håller tummarna för dej! Chansen är kanske liten, men det behövs ju bara en! (spermie alltså)
Jag är själv på ÄL+10 idag, men trots att vi körde på som bara den runt ägglossningen, så har jag inte så mycket hopp. Det bara känns lågt av någon anledning. Har varit ledsen ett par gånger de senaste dagarna och sagt till min man att jag nog "aldrig kommer att bli gravid"... vi har tajmat rätt bra nu 5 månader i sträck utan att det har blivit något, och i samma veva har 3 av mina vänner blivit gravida på FÖRSTA försöket! Så nu har jag bara fått för mig att något är fel med oss
Samtidigt drog jag på mej en urinvägsinfektion strax efter ägglossningen, började med antibiotika idag. Är helt otroligt trött, sov 9 timmar inatt men är helt slut och har slumrat några timmar extra.
Sorry om jag låter lite neggo, måste bara skriva av mej lite!
Ta hand om er tjejer.