Odd o pancakes.... Ja lite orolig är man ju när man backar tillbaka o tänker på det forna året som gått o vad jag har gått igenom... inte mkt, mest väntan, väntan, väntan, väntan o väntan... så nu får det vara slut på det... ringde kvinnokliniken idag o berättade min oro... var inga problem som helst, ska få komma dit den 2 juni o träffa läkare... sen vad det exakt innebär, att bara prata, en undersökning, blodpov etc har jag ingen aning om... men det är iaf en början... o det kännas enormt skönt!!!!
Har oxå beställt nya ÄL tester som jag får imorrn... ska testa iaf 2 v till, tills vi åker till Kreta... så får vi se.... syrran som jag oxå gått o trott är gravid, är det inte heller.... så en liten stressfaktor mindre... visst hade jag glatt mig åt om hon nu skulle vara det... men ändå skönt o känna "hon är, men inte jag"... ja.. ni förstår säkert... så det här ska nog gå bra... tids nog... bara o kämpa på... tur att jag har er som ger mig peppande ord på vägen o denna tråd där jag kan ventilera mig på.... Tack för det!!!! =)
Odd ha en bra resa nu o lycka till med rättegången!!!
Kram kram