3 barns mamma84 skrev 2010-02-27 21:34:53 följande:
Välkommen Tror detta är en ställe för oss alla som nu kämpar vidare med detta med att inte ge
upp.Du är ju den första i denna tråd som kommer få ett + iaf Själv har man inte fått mensen ännu men jag vill bara ha min snart så jag kan köra på med sambon lite roligt Gravtest hmm är du sugen på att få en liten gravtest från kanske mig ?? jag ska ju få av inn har oxå beställt gravtester med som kommer på ons tors när hennes gör det och så har jag 1 hemma oxå Så ge adressen så kan jag skicka till dig när jag får dem.När ska du testa dig o när e BIM ??
TACk

åhh, ja vi ger inte upp, ger varann stöd och kämpar på, de känns redan som vi kommit varann närmre nu på nå sätt. kanske för de känns som vi är rätt lika. Åldersmässigt, barnmässigt o vi vill ha en till =)
hoppas på +, nu fick ja ju iaf äl, om så sent, men de va för kroppen försökte igen, annars hade ju inte testerna varit precis som vi äl, o sen blivit neg. å flytningar som aldrig förr. =)) å nu e ja torr igen.
Hoppas du får +, annars får mensen komma nu. vilken dag e du på??
hehe, ja man vill ju köra på direkt man fått sin mens o äl e på g =))
*ler* ja, de vore kul o testa nå andra stickor, testa några billiga stickor ja fick när ja blev gravid me son2, men vet inte vilken sorts de va, kanske testlagret? e kanske vanligaste stället?
Åh va du e snäll. jag lovar OM ja plussar så ska du få av mig om du inte plussar först

min bim e ungefär 9mars (14 dagar efter äl) vet ju inte hur lång min lutealfas e, men utgår från 14 iaf
inboxar dig strax
kram