Hej!
Oj, vad tidiga barn! Det finns inte riktigt i tankevärlden att denna kan komma innan, men det vet man ju förstås inte. Min dotter kom 4 timmar efter beräknad datum, så prickade in bra. Iofs kom hon på måndag och vattnet gick redan på fredagen så det var långdraget. I mitt förra förlossningsbrev skrev jag att jag ville föda på sidan för att minska risken att spricka, (slapp stygn helt) och jag ville veta om när det var dags för EDA så jag kunde välja. Vi hade också gått profylax och lite annat, som att jag gärna ville bada och få akupunktur.
När de sa till om att det var läge för EDA så fanns det ingen narkosläkare tillgänglig, först flera timmar senare kom hon, så jag undrar eg vad den gjorde för mig. Kanske skall prova utan, något ni rekommenderar?
Danni: hoppas du hittar något bra jobb när det passar! Förstår att det blir annorlunda med barnen, man får hitta bra långsiktiga lösningar, säkert dyker det uppnågot till slut.
Längtar efter att sluta jobba, hysteriskt hektiskt där som vanligt. Åh längtar efter knyttet och att vara hemma med dottern, skall bli underbart! Ikväll övar magen väldigt, spänner ut sig som sjutton, så det ser nästan ut som att barnet ligger utanpå kroppen.