Väntan på en liten skrev 2010-03-09 22:22:26 följande:
Hallu!!Pigan, bra att du startar en tråd för oss som håller oss till vuxennivå. Hoppas denna tråd blir fri från påhopp och hårda ord och en massa trams.Här har jag ingen som helst aning om när jag har ÄL eller BIM, jag har fortfarande graviditetssymtom efter mitt mf i lördags och ska nu vänta tills jag testar negativt innan jag kan börja på ny kula. Känns förjävligt tungt och dessutom har jag en donator som...ja du. Pigan har du nåt bra ord på eländet vad man kan kalla han? Ska på en efterlängtad utredning i slutet av mars, men är suuuupernervös, men förhoppningsvis är det första steget till det eftrlängtade + som blir bebis.
Hell yeah! Här ska vi kunna prata, diskutera, respektera varandra utan några påhopp och trams. Thats it! :)
Jag vill att min ÄL ska vara över NU så jag får testa. Enligt sambon så "skjöt han fast en rackare" sa han in igår, jag höll på att dö i skratt! Hoppas kan man ju alltid göra. ;)
Ja.. vad ska vi kalla han egentligen? Bra fråga, hittar nog faktiskt inget lämpligt ord för den mannen! haha
Oj så skönt att få komma på utredning. Förstår din nervositet, men förhoppningsvis kommer allt gå bra och ditt efterlängtade plus dyker snart upp ska du se! :)