Julia - japp, vi kan vara hos mig! Om du mot förmodan inte får skjuts med nån så går 848:an hit ut, från hållplatsen tar det ungefär 10 minuter att gå hem till mig så det är inte så långt. Hoppas verkligen du snart är helt återställd efter missfallet, måste vara tufft! Tänker på dig ska du veta!
Min lilla buspalt ålar ordentligt nu, efter att mest ha kommit bakåt o nån enstaka gång framåt så kan han nu målmedvetet dra sig en bra bit för att nå fram till nåt - i regel dvd`n för att pilla på den.... det är så roligt att se alla hans framsteg men samtidigt vemodigt för det går så fort.
Blir lite avis på alla som bestämt start för bebisverkstad. Vi har inte ens pratat om en tvåa än. För mig var det primära att åtminstone få ETT eget barn, då Björn har två sen innan så var jag rädd att han inte skulle vilja det. När han var med på tåget så blev jag så lättad över det att frågan om hur många barn liksom aldrig kom upp..... I bland tänker jag att det skulle vara rätt soft o skönt att bara ha Theo, ibland vill jag inget hellre än att ha en till, är lite kluven men längtar samtidigt. Svårt det där.