Gömmerska
Gah... Flåt... Önskar vi kunde ses, saknar dig här i Sthlm!!! Jag är verkligen imponerad av de som donerar mjölk, själv tror jag att jag kommer ha fullt sjå att bli mig själv efter alla graviditetsveckor. Jag vet vad du menar med känt på sig, jag drömde båda gångerna om vad det var för liten krabat där inne och det har stämt. Ultraljuden har mer bara bekräftat och det har känts skönt för mig ur orka-med-vinkeln.
Sara377
Finaste Sara! Åh vad du vet att jag inte önskar någon annan det helvetet som jag gått igenom! Jag hoppas verkligen att det lägger sig snart och jag har en del Lergigan Comp om du vill ha och om du har svårt att få förnyat recept. Du vet ju redan hur jag mådde då och hur jag mår med tvåan så jag lämnar det!
Märy77
Är du nålrädd? Om inte så prova akupunktur mot smärtan! Jag gick två ggr i veckan i början och nu får jag underhålls behandling en gång i veckan och det gör att jag inte har så att jag är sängliggande (som jag i princip var ett tag innan jag fick akupunktur). Annars kör jag på TENS och kryckor, bältet slutade jag med när det gjorde mer ont av att ha det på sig än att inte ha det alls.