Hej! Det var länge sen! Jag hinner knappt hämta andan mellan heltidsjobb och Lukaslek. Så det jag prioriterar är att göra lagad mat då och då. Men mycket hämtmat blir det. Vi bor även denna gång förfärligt nära en kebabrestaurang (den ligger i samma hus). Och motion har jag inte så mycket i praktiken även om jag tänker på det varje dag! Vi har i alla fall skaffat bil och utforskar Blekinge när vi får lite tid över. Fantastiskt vackert här med alla stenmurar på böljande landskap genom skog och hagar! Och det finns så mycket vatten både i form av sjöar och skärgård. Vi hade en underbar sommar här! Men vi har ju lägenhet i stan så jag längtar fortfarande ut på landet. Om något år när jag får fast tjänst kanske!
Jag vet inte om någon av er läser detta, men det vore jättekul att höra av er och få veta lite hur det går för era barn!
Lukas är 17 månader nu men varken går eller pratar än. Han drar sig dock upp på alla möbler och jollrar pratlikt hela tiden, och är väldigt bestämd när han pekande visar vad han vill ha! Han har sent omsider också lärt sig krypa! Tidigare ålade han sig fram.
Hoppas allt är bra med er!
Kram, Fia