Amarillo: Välkommen hit

Här inne brukar vi ha riktigt trevligt. Flera av oss har faktiskt träffats live oxå av en eller annan anledning
Vi började oxå med en 80 talare för 6 år sen. En hobby från 84. Vi ville oxå känna på livet men att vi stannade kvar va nog typ ett under

Kylen strulade, plattan tände inte riktigt, den av liten (inte årsmodellens fel) o förtältet läckte

Men vi gav ca 25000 o för de pengarna får man inte mer
Bytte till en 92:a den va dyblöt

sen blev de ny vagn 08 o sen 10 igen. Vi älskar alltså detta livet
De jag vill upplysa mest med äldre vagnar är FUKTEN och därefter funktionen. TESTA allt! o begär att få ett nyligen gjort fukttest, framförallt om du köper privat. På firma är det ju även ofta svårare att testa funktionerna men de brukar å andra sidan va genomgångna vid leverans av verkstaden. Via firma brukar de finnas lite garanti upp i 30tusen kronors klassen ungefär. (olika från firma t firma så klart)
Om dynor o gardiner är fula är de ju relativt enkelt åtgärdat, förtält kan man köpa "nytt" om de är trasigt men fukt o sånt e inte lika enkelt o åtgärda. En sak jag höll på att glömma som ju är livsviktig, gasoltätheten. Man kan få vagnar provtryckta på bilprovning eller på verkstad. Kolla även däcken, mönstret är ofta ok på äldre vagnar men däremot drabbas de av torrsprickor, kolla åldern
Ja de var lite tips o råd från mig
Hoppas verkligen att ni hittar en riktig pärla

Att campa är ju helt underbart!!