Det finns en trådstart som jag försökt läsa flera gånger men jag kan inte ta mig igenom den! Helt omöjligt!
Kan ni?
jag måste få råd. jag flyttade ifrån min samboi sommras han ville vi skulle vara särbo och jag gick med på det för jag älskade honom mycket men ville att det skulle fungera. han kom före jul och sa att han vill satsa på allvar och ville prata igenom allt som inte var bra och lösa det. detta gjortde vi och det har varit bra. så kom nyår och han blev arbetslös första dagen efter nyår var han på af för att anmäla sig arbetslös och han visst att jag satt hemma hos mig och väntade på att han skulle komma för vi skulle på ärenden efter det när han inte kommit på 3 timmar ringde jag då satt han på stan och fika med en tjej kompis från jobbet som jag träfffat en ggr. de har aldrig träffats utanför jobbet på våran 4 år tillsammans. han sa att det var en snabb fika men visade sig sen att det var 2½ timma de fikade det hade gått snabbt på af för han med andra ord. jag började misstänka att han knulla henne bakom min rygg men han förnekadem men gjorde inte så mkt att för att bevisa det (fanns flera sätt som skulle lugnat mig och dessa visste han om) nå väl nu i dag ska jag på af kl 13 han ska skjussa mig så jag har lite ont i en fot och inte vill köra bil. jag messa han för en timma sedan och skrev "vaken? upptagen" fick till svar "ja och nej" jag ringde honom för 30 min sen då satt han på stan coh fika med denna tjej igen. jag blev ledsen och arg och sa "du kan dra åt helvete" det var en reaktoion på mina känslor. sedan ringde han inte upp vilket jag tycker han borde gjort om de vara är vänner coh fikar men nej han ringde inte och jag ahr försökt ringa hen sedan dess även messa och förklara att af ringt och bett mig kommer lite tidigare för handläggare var dubbel bokad.