Åhh har sådan besluts ångest, om jag ska ta den turkosa eller blåa canvas jackan?!
Har en blond blåögd 3 årig kille som ska ha den, han passar bra i både turkos och blå.
Han kommer ha den på dagis också, funkade jätte bra förra året med canvas jackan och överdragsbyxor, han hade ett regnställ också som han hade när det regnade. Så känner inte att jag behöver ha en jacka med vattenpelare osv. Räcker att den är vattenavvisande. Eventuellt så kanske jag köper en jacka på lindex också, en "mellan jacka" som är en aning tjockare, för canvas jackan är ju väldigt tunn.
Men turkos kanske blir för känsligt? blir smutsig väldigt lätt? Vi hade den gröna canvasjackan förra året, va helt okej, tvättade bara några få gånger. Men då va han ju inte lika "rörlig" som han är nu..
Någon som sett den blåa färgen i verkligheten? Om den är lika fin som på bilderna?
Tycker det är synd att det inte va lite mer stjärnor på som förra kollektionen, va mkt fina.
sen väntar jag barn, och tänker lite praktiskt att lillasyskonet ska kunna ha den sen, o om det blir en tjej, kanske inte så roligt med blått, (dom kommer vara född i samma månad) men däremot är ju ofta tjejer lite mindre, så om det blir en flicka kanske hon ändå inte kan ha den storleken. Så om jag tänker att ett syskon ska kunna ha den oavsett kön så passar ju turkos bättre.. men jag tycker nog ändå sonen skulle passa bäst i blått..
Ush vilken beslutsångest