Härligt att läsa att några mår bra och tråkigt att läsa att några mår dåligt, till och med sämre

Just nu har jag inga peppande ord att skriva annat än att vi alla finns här ♥
Här hos mig har ingenting förändrats. Bara att jag kommer att välja själv att "avsluta" min sjukskrivning sista februari (pga de nya reglerna som gör att jag inte har rätt till mer än 25% till augusti).
Jag kommer att välja att "jobba" 75% på pappret så att säga och försöka hanka mig fram med att ta ut semesterdagar så ofta jag kan, för att så vara hemma och vila.
Jag har ju även beslut om att jag har särskilt högriskskydd till sista december 2011 och det lättar jag samvetet lite i och med att sjukavdraget blir minimalt när jag är hemma och är sjuk.
På förskolan där mina barn går har jag ett jättebra stöd, i normala fall har man ju inte rätt till barnomsorg om ena föräldern har semester men eftersom de vet om min situation kommer de inte lägga sig i det. Mina barn mår bra på förskolan och är så pass stora nu att jag vet att de inte tar skada av att jag skulle vara hemma med semester medans de är där och då är mitt samvete "rent" gentemot barnen.
På onsdag ska jag till min sjukskrivande läkare och be om ett sista intyg. Sen har jag besöket hos reumatologen att se fram emot.
Jag vet inte om jag hade fel när jag förut skrev att år 2010 skulle bli VÅRT år.. Än är det för tidigt att säga, det KAN ju vända för oss alla, även om det verkar ha börjat tungt för många.
Kramar i massor hur som helst, jag är dålig på att vara här inne så jag kan inte kommentera inlägg eftersom allt blir en enda gröt i mitt huvud när jag försöker läsa och vet inte vem som sagt vad och vem som gjort vad

Men efter så här många år tillsammans vet ju de flesta att jag är lite.. *hmmm* senil