X skrev följande: (signaturer och tider i citat är dolda tills vidare)
Lusse: wow, då har du ju snart en helt färdigbakad bebis i magen! Vi tog reda på kön med O, men denna gången vill jag nog inte det - kul med överraskning!
Vi gör likadant

Med H ville vi båda veta, nu vägrade P så jag fick foga mig. I början ville jag väldigt gärna veta, nu är det lite mysigt att inte veta! Men hade ju varit smidigt att veta med tanke på namn...
Skrutt: Vi har ju redan uppdaterat varandra på det mesta som sker

Så jag nöjer mig med att skriva att jag är SÅ glad för er skull!! *kram*
X skrev följande: (signaturer och tider i citat är dolda tills vidare)
Oj vad allas graviditeter rullar på fort, känns som det bara är min som står still, haha. Är i v25 och tycker att v20-30 är väldigt långsamma veckor. Fördelen är att jag mår väldigt bra under dessa veckor och det har ännu inte blivit allt för tungt.
Intressant att ingen i tråden ska ta reda på kön den här gången, mer spännande om inte annat. Vad säger er kvinnliga intuition om könet på er bebis i magen? Själv tror jag stenhårt på pojke den här gången=)
Skrutt: Tråkigt att han har astma och allergi, hemskt att behöva lämna bort era katter. De är ju också familjemedlemmar men vad gör man inte för sitt barn.
Lusse: Tänk, om 2 månader är du mamma=)
Wow vad fort tiden går! Tycker den här graviditeten flugit förbi, säkert mycket tack vare jobbet, men nu segar det sig fram...att gå in i vecka 30 var som att hamna i en låååååång bilkö
Jag har hela tiden varit inne på att det är en tjej, har inte funnits något annat, men nu vet jag faktiskt inte. Alla runt omkring verkar ju tro på kille...så vi får se