ulbjo skrev 2009-05-20 19:41:16 följande:
Hej på er! Har varit så kass i tre dagar nu, känns som värsta influensan. Har ont i nästan hela kroppen, men mest i axlar o armbågar. Har legat och sovit i tre dagar nu. Idag har jag mest ont men tröttheten är mindre så jag har orkat att duscha... Hur skönt som helst. Värken hjälps inte med Panodil o Diklofenak. fattar ej vad det är med mig... Magen är i olag också, ovanpå allt, känner mig uppblåst och illamående hela tiden. Biverkning på Plaquenil kanske??? Kanske är det influensa eller kan det vara ett skov?Kram på er...
Usch och fy, låter inge kul! jag har aldrig haft några större biverkningar av plaqenilen, så jag vet inte, men det är väl möjligt?
Gällande läkarkontakt så har jag fått maiadress till min läkare, får alltid svar samma dag eller dagen efter (när han inte har semester vill säga), känns väldigt tryggt och bra!
Jag har haft en bra period ett tag nu, ta i trä får man väl säga, hahaha... Kommer ett genomgå hysterektomi till hösten, ville inte ha problem med operationssår och sånt nu över sommaren. Annars ser det rätt ok ut, för tillfället som sagt