Boppi:
Japp, vi var lite nyfikna... Både jag å maken trodde på tjej. Jag köpte ett klädset i ceriserosa/svart på julrean å jag har nästan bara funderat på tjejnamn... Men ändå så va jag så himla osäker. Så det kändes bäst att ta reda på det. Å vi ångrar det inte en sekund! Nu slipper jag gå runt å fundera på det å kan njuta ännu mer känns det som!
Ja, kanske är det årstiden som gör en lite trött. Å graviditeten i sig e ju ingen dans på rosor heller... Trötthet hör väl till lite grann...

Men jag känner mig lite mer motiverad till att röra på fläsket nu iaf, så vi får hoppas att jag piggnar till ordentligt snart!
Jag å maken ska va gudföräldrar åt syrrans lillkille i april, så jag ska försöka "komma i form" tills dess = försöka att inte gå upp såååå himla mycket i vikt fram tills dess. Hehe, man vill ju inte se ut som en valross i kyrkan heller! Speciellt inte när min syster e så himla smal... Hon blev det direkt efter förlossningen... Grr...
miss Y:
Jag va oxå med i viktklubb på aftonbladet en gång i tiden. Jag skötte det inte så bra, men jag gillade deras upplägg å allt sånt. Det e bra att matintaget visas i diagram så man ser hur mycket av fett/kolhydrater/protein man har ätit å borde äta...
Dags att hämta dottern på dagis nu! Jag hade tänkt promenera dit, men jag vill inte ut å gå i kylan. Frös som en tok när jag kom hem från jobbet förut å har legat nerkurad i sängen i en timme...