Hejsan, behöver lite hjälp här!
Jag har ätit reductil 10mg i ca 2½ vecka... Första 2 veckorna gick jag ner 3,4kg och minskade 4,5cm runt midjan! Helt sjukt hur fort det gick och väldigt sporrande. Jag tränar regelbundet som jag tidigare gjort och märkte att jag äter myckt mindre. Jag har inte haft någon form av hunger under de första 2 veckorna, utan glömde ofta att äta...så blev kanske ett mål mat per dag.
Sedan en vecka tillbaka har hungerskänslorna kommit tillbaka vilket också resulterat i en ökning på 2 kg!! på en halv vecka. Jag är sååå ledsen nu, tappar sugen...kan det bli så här? Har läst om er andra som äter och ni verkar tappa stadigt i vikt, åtminstone såhär i början.
Det är inte så att jag frossar i mat, äter fortfarande mindre potioner och håller mig också undan onyttigheter. Förutom viktökningen så har midjan ökat 3cm också... Kan tillägga att det inte är den tiden på månaden så ökningen beror inte på det.
Jag känner mig helt nedslagen, är det någon som känner igen sig i detta och vet vad som kan vara problemet? Förstår att jag inte kan rasa i vikt eller så men att gå upp så mycket på så kort tid är det verkligen "normalt"?
Tacksam för svar!
(detta är mitt första inlägg så blir det tokigt så vet ni varför)