Jag har fått hjälp av en dietist att gå ner i vikt. Jag har väldiga problem att låta bli sötsakerna och det syns även på mig. När jag var gravid fick jag gravidites diabetes så nu är risken betydligt större att jag ska få "riktig" diabetes. Därför får jag nu hjälp av en dietist att ta tag i mina problem! Jag kan behöva andra som "förstår mig" och söker efter om det är någon mer som vill följa min plan och vi kan stötta varandra på vägen.
Jag kan säga att jag med detta har gått ner 3,1kg på 1 1/2 vecka och då äter jag i stort sätt hela tiden. Man behöver alltså aldrig gå hungrig.
Jag kommer skicka måltidsplanen på mail till dom som är intresserade och så hoppas jag vi kan föra diskussioner och stötta varandra här i tråden!
Skrev först i vanliga Hälsatråden men insåg att det kanske inte så många som vill ge sig till känna så provar om det blir bättre om man kan vara anonym!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-13 23:45
blogg.passagen.se/minegenfiende/
Är min blogg om hur det är att kämpa sig ifrån dessa kilon, men även lite om mitt liv. Redovisning av vad jag ätit osv.
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-13 23:49
Skriv er mail i tråden eller skicka i min inbox, så får ni matsedeln!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-14 00:22
Jag ber er att lägga denna tråd som favorit IFALL det skulle va så att de inte tillåter att ha en anonym medlemstråd, det finns tydligen regler kring det, men vi kör på här så länge!
www.familjeliv.se/Forum-5-95/m43921226.html