Hej alla godingar..
brummelisa, nä min son har inte gjort någon op eller ska göra! Hur mår din dotter?
Håller tummarna för att allt är bra.
Ladyn!
Ja, det händer mycket i våra liv just nu, svårt hålla huvudet ovanför vattenytan. Hoppas iaf du lyckas bättre än jag.
Brummelisa.. Såg att du frågade om äldsta grabben.. Min mans äldsta son!
Här kommer mitt liv på några rader.
Min mans äldsta son har bott på behandlingshem i fyra år nu. I fredags ansågs han vara tillräckligt frisk för att bo hemma. Nu gör han det. Min man har även en yngre son på 15 år som även han är narkoman. Denna kille flyttar hem 29 maj.
Jag är livrädd i mitt eget hem, trivs inte mer och vet i detta nu inte om jag kommer klara av att bo tillsammans med mannen och hans barn.
Snaran dras åt.....
Har jordens ångest, går och spänner mig till max hela tiden. Vill skydda mina egna barn, men vet igentligen inte om jag behöver det, då bonusarna nog inte ger sig på dom.
Äldsta bonus är än så länge lugn, men det är även denna kille som upprepade ggr hotat slå in skallbenet på mig. Den yngre killen var ständigt påtänd sista veckorna han bodde hemma, jag låste sovrumsdörren för att ens kunna sova.
Har pratat med min man om att jag vill separera, han vägrar. Så om jag ska genomföra en separation, så står jag helt ensam om det.
Har påbörjat samtal på beroende centrum, men i hemmet är jag ju själv.
Pratade med soc om hur det blir om jag väljer att separera, denna person hade svårt att förstå varför man ville göra det!!??? När jag sedan berättat om hur jag mår fick jag reaktion, även om den var sval sådan.
Känner mig helt apatisk och likgiltig. Känslorna till min man är inte som dom varit
förut. Jag förstår att han vill ha hem sina barn, men nu pratar vi om barn som är sprutnarkomaner och som bägge två har hepatit C.
Usch, det är ingen vidare dag idag.
Kram