Hej hopp
BCsvensk, kul med tattoos

Vi gillar ju kroppsklotter i denna familjen oxå

Fast jag har legat på latsidan i massa år och ej fått några nya. Sambon har hela ryggen, överarmar och ben gjorda.Men vi står bägge på kö till en populär studio i göteborg...får en tid till våren...
Nalla, vad roligt med en "nystart".ska hålla tummarna för att du får hålla dig pigg

Här är det stiltje i familjeplaneringen, väntar på att sköldkörteln ska svänga in sig mha Levaxin medicineringen. det går trögt och känns lite hopplöst. Men jag hade en skön semester i England...ingen knorr har vuxit ut ännu

.....och vandrade o klättrade i berg, underbart vackert....och svettigt o jobbigt , hehe ...
Kramis
Maddisen,jobbigt att du fortfarande har ont o e´yr. Hoppas du snart kommer iform.
snorksork, lycka till på återbesök i götet. Jag har tid till vårt sjukhus den 23/9...till Maria...får väl ge henne en chans till eftersom du sa att hon var bra
jost, vad jobbigt med läckage o grejer, hoppas du hittar rätt i bandagedjungeln.
Vickan, äter: 2 Imurel, 2Asacol, 1 B12, 1 folacin samt 2 inhalationer Symbicort till frukost och sen 3 Imurel,2Asacol, 1 folacin, 2 Levaxin samt Symbicort inhalationerna på kvällen.
Eller tja, ska äta det, men Asacolen har fått stryka lite på foten den sista månaden faktiskt... *skäms*
Malvas mam,hur mår du och Linnea? Hoppas ni haft en skön sommar.
Dags för ny tråd, denna går ut imorgon!
Jag åker iväg på en liten kort semester norröver imorgon för bröllop till helgen o träffa gamla vänner osv
Krya på oss