miss Y:
Starkt gjort att gå tillbaks till nyttigheterna efter ditt "slarv". Det är annars det som kan va svårt... När man väl har börjat äta nåt onyttigt så känns det som man fastnar i "skiten" så lätt!
Låter ju lovande med din sambo och bebisen måste jag säga! Han är nog redo...

Jag har aldrig varit i Berlin, så har inga tips att komma med tyvärr...
Den här dagen har varit rätt så aktiv för min del (ja, med tanke på att jag är höggravid alltså...

). Började med en promenad. Den va bara drygt 1 km, men jag pallade inte mer. Va så trött i hela kroppen å hade sammandragningar mest hela tiden. Sen badade jag båda hundarna i badkaret när vi kom hem (ja en i taget såklart). Stor-vovven kliver i själv som tur är! Skulle nog varit lite tungt att lyfta 80 kg hund! *Haha* Lill-vovven som bara väger ca 40 kg lyckades jag locka i halvvägs, så att jag bara behövde lyfta i bakdelen. Men fy vad jobbigt det va att stå där å böja sig å shamponera å greja! Va helt slut när jag va klar. Sen dammsög jag å hängde tvätt. Dottern å maken låg å sov så sött på soffan, så jag ville ju inte störa dom å dra upp maken för att hjälpa till.
Men imorse fick jag ligga å dra mig i sängen. Maken tog Emma när hon vaknade å så åkte dom till affären å handlade god frukost, blommor och lite lotter till mig. Va så skönt att bara ligga där för sig själv i sängen å inte behöva gå upp! Jag kunde så klart inte sova, men bara den där känslan av att slippa gå upp å ta Emma va nice... Annars är det ju jag som går upp med henne varje dag.
Har även haft lite känningar idag, t ex förvärkar, å så tror jag att slemmisen har börjat lossna... Men nu under kvällen har allt varit toklugnt. Grrr, man får inte luras så där, bebis!