Hej tjejer!!
Här verkar kilona rasa av =)
De har nog hamnat hos mig efter typ ätit för mkt varje dag i en veckas tid... bättring nu denna vecka!!
Dock avverkade jag 1.3 mil på crosstrainern igår, men jag tycker det är egentligen dålig utdelning på kalori-antalet för att stå där i 60 min och svettas som en gris: ca 458 kcal bara. Det är ju bara en mkt mager middag typ. Å ikväll blir det body combat
Satt å grunnade lite över budget. Vart sjuttsingen gör man av med pengarna egentligen?? Måste finnas många svarta hål. Men så har man inte gemensam ekonomi så man ser ju aldrig summorna egentligen. Ja ja, jag är tacksam över min heltidslön iaf. Kunde med lätt samvete spendera 2.000 kr på kläder häromdan

Kläder som sambon gick och strödde komplimanger över hela kvällen - finast på stan. Fast jag hade lite dåligt samvete.. jag har så svårt att klä upp mig lite för att bara vara på stan, att man ska liksom spara det fina till lite finare tillställningar. Varför är man så konstig?? Å jätteuppklädd var jag ju inte heller, utan det var mer det där lager på lager med leggings, kjol, linne och ja sånt som är inne just nu. Men jag hade iaf en 10-årig tjej som tittade storögt och gillande på min outfit i kassan hahaha