SMARAGD skrev 2009-06-05 13:37:24 följande:
Håller tummarna!! Att dem hjälper! Vad har du för piller? Mmm jo det e väl bra... VArit till MVC idag. Det har beställts rullstol till mig idag.... SOm jag skall ha om vi skall ränna på stan osv.... Nu under tiden jag e gravid, då jag har så jäkla ont.. VIsst klarar jag av att gå omkring MEN sen efter ett tag, elelr ja, när jag kommer hem, så e jag så slutkörd att jag inte tar mig framåt själv nästan........... Men men så e d......:( Får väl se hur mkt jag kommer använda stolen... Men den skall finnas iaf..... Tycker det e lit epinsamt...... MEn men skall ju bara ha den nu under tiden jag e gravid.....skall ni göra idag då?
Kör med vanliga panodil zapp när magen är som den är.
Stackars dig, verkar ju vara jättejobbigt för dig nu, hoppas du får den snart o. att den används oavsett om det tar emot lite.
Nog tyckte jag att det var jobbigt när jag väntade den minsta, men du verkar ju ha det sju resor värre.
I em skall jag gå med lillan till tandsköterskan o. vänja henne vid att vara hos tdl.
Hon är nämligen rädd för att gå dit o. nu får hon gå dit o. träna för att förhoppningsvis slippa att vara rädd i framtiden.
Imorgon avgör dagsformen vad vi gör, men något slags Nationaldagsfirande vore ju roligt

.