Hej!
Gud måste ha hört mina böner här!

För vet ni... igår kom maken hem vid 12-snåret på dagen. Fast det va kanske inte av den bästa anledningen som han kom hem... Han hade spytt på morgonen. Även jag mådde illa hela dan, å Emma spydde vid middagsbordet. Så vi kommer vara hemma allihopa hela veckan! Haha, är man helt puckad som är "glad" över att ha magsjuka här??? Närå inte, glad, men jag har ju gubben hemma nu iaf!

Typ alla runt omkring oss har varit magsjuka nu, så det va väl helt enkelt vår tur att bli smittade. Hoppas att det inte blir nåt mer spyande bara, för det är inge kul...
Jag fick min mens idag... Har haft lite känningar om att det va på G... Tror jag kände av min äl för några veckor sen, å senaste veckan har jag haft molvärk till och från. Hittliis är det inte så jobbigt, knaprade i mig två panodil direkt när jag märkte att den kommit, för att undvika den värsta mensvärken. Första mensen efter Emma va HEMSK! Ont och världen tyngdkänsla, kändes som man va nyförlöst och att livmoderna va på väg ut...
Boppi:Japp, maken börjar sitt gamla jobb på måndag. Det ska bli jätteskönt!
Öken blomman:
Det är inte kul när ens barn är ledset när man lämnar på dagis... Emma va så i början. Men sen gick det över, och nu blir hon överlycklig att få gå till dagis. Hon har knappt tid att säga hej då, och när jag ska hämta vill hon inte åka hem. Så det kommer garanterat bli bättre för er me!
Men hon har varit hemma ett tag nu va, för det där med magsjukan på dagis? Då är det inte konstigt att det är jobbigt att komma tillbaks. Hade det gått bra igår?
Hittade du nåt kul på rean?