Hej hej
Min helg har varit bra. Vi va barnfria... E inte glada för o lämna bort våra små, men dom behövde en paus från oss. Så vi gick ut och åt. Delade på en förätt heta räkor, sen åt jag något från turkiet med lammfärs, massa grönsaker till fick man åt 5 st pommes. Kunde inte äta upp min mat

. Sen gick vi en långrunda. Tog en liten fika med grönt the och en morotskaka ( tog 25 min o äta) i vanliga fall hade den bara glidit ner. Sen väntade bio 2012, köpte popcorn och en påse bilar. Åt kanske 20 popisar och 10 bilar.
Det värsta med detta är att jag åt fast att jag inte va sugen på det.... Drack vatten istället för läsk.
Konstig känsla den här med att man har alltid skulla ha ngt gott till en film och nu liksom brydde man sig inte. Fler som har denna känsla?
Jag har inte berättat för min omgivning att jag börjat med R, bara min man som vet. För jag vill inte att dom andra ska trycka på och ändra för min skull... hoppas ni förstår. Det e juh faktiskt min resa där jag ska lära mig och säga nej till sådannt som inte är bra för mig.
Började med R i måndags, men bestämt mig för att ha vägdag på onsdagar. Känns som en bra dag för mig.
Jag fick här i morse en steg räknare av min man

så tänkte jag ska fka komma ut efter frukost o gå en runda. Jag e sjukskriven så tänkte mentalt är det en bra början till att komma igång med någon form av träning. Samt frisk luft....
Lite om mig o min helg... Kramiz till Er alla... Hoppas på bra resultat denna vecka...