X skrev följande: (signaturer och tider i citat är dolda tills vidare)Nu är allt inskickat till F kassan. Mår otroligt dåligt, så jobbigt att inte ha kontroll. Gråter mest hela tiden, men gör det så att inte Aston ser, han skall inte behöva lida mer än han gör, att ha en mamma som inte är fysiskt kapabel är inte så lätt. Just nu tror jag 9nte han lider, men han kommer säkert undra när han blir äldre. Men det är så det är, går liksom inte. Skrev ett 3 sidor lpngt brev till kassan, ett brev som fått flera av mina vänner att gråta. Men frågan är om det är något som påverkar kassan. Mitt brev alltså. Förstår att det inte är kassan i sig som är ett prblem egentlign elelr ja, jo till viss del, för visst finns där idioter likväl på andra ställen. Men kassan har fått sina regler att följa. Dessa regler, ja... vad skall vi göra? Fy mår så dåligt.. Orkar inte känner jag.. Vill helst gräva ner mig.. Långt ner, dr ingen hittar mig.. Men jag har Aston o Andreas.. Brevet jag skrev tog flera dagar, för jag har haft väldigt ont från o till det sista, aldrig vetat min dagsform...... Är så less på att aldrig kunna planera ngt.............. Hur skall jag stå ut, att vänta till beskedet kommer. Fick häromdagen ett brev från kassan, fick en klump i magen, ångest o ville gråta. Tänkte också, oj vad snabbt det gick.. Men det var bara ett bekräftelsebrev om att dem fått min ansökan o denna skall behandlas. Blev ledsen, utan att det ens var ett besked. Hur kommer jag reagera när jag väl får ett nytt brev från dem.. usch.. orkar inte riktigt. Känner mig som den hemskaste mamman o frun i världen. Orkar inget................ förlåt mig att jag gnäller.. bara behov av att skriva lite............... ser att det mest blev ett förvirrat inlägg, men ni får stå ut med det.......
ring fk o hör när de beräknar att ta upp ditt ärende så behöver du inte gå o vänta varje dag. jag gjorde det sist o träffade på en jättetrevlig man som sa precis när de tänkte ta upp det o sa att jag kunde ringa igen om jag var orolig. det gjorde jag o då la han mig som första ärenden den månaden o sen fick jag snabbt svar. förstår att du oroar dig o mår dåligt. finns här om du behöver. bara att sms:a. o du är INTE en dålig mamma elelr dålig fru som inte orkar alltid. o aston kommer INTE lida för att du inte orkar alltid. barn anpassar sig så lätt efter hur situationen är. jag har ju som du vet 3 vuxna barn o de har berättat hur de upplevt sin barndom så jag vet att de inte har lidit pga att jag inte alltid orkat. kramar om