Här skrivs det minsann
banansmoothie, kul att se dig igen

Tänker på dig ibland, saknar kostinläggen
Ang din röda tunga osv så skulle jag säga samma som fruU, tänkte på B-vitaminbrist först. Jag käkar oxå Imurel nu...ingen favvo, men får väl tillstå att besvären från magen har lugnat ned sig... har ju givetvis testat oxå för att verifiera effekten

... "råkade" inte äta det på en månad och då kom besvären smygande tillbaks...bara att trappa uppigen och se glad ut.
Hoppas du får bra hjälp med din mjälte.
slj, lider med er, så svårt att han mår så dåligt. Bra att ni kontaktar Göteborg och får en "second opinion". Måste slita oerhört på er. Kram kram
JennyF, hur går det med infektionen? förstår att du med det scenariot helst stannar hemma så länge som möjligt. Jobbigt läge.
pernilla8712, gött att se att du mår så bra

Goda exempel vill vi ha

Lycka tillmed studierna.
gmt; tranbärsjuice är bra, brukar jag köra med när jag får de första känningarna. Dricker sånt och massa vatten för att skölja igenom systemet. Tar man det tidigt så har iaf jag sluppit antibiotika. Krya på dig
vickan, hur har det gått med proverna? Fick ni något svar innan helgen?
Ducati9, man kan ha UC utan blod. Symptomen kan variera, men de flesta har blod och/eller slem vid aktiv inflammation. Blod kan även bero på hemorojder, sprickor andra skumma saker och polyper o tumörer,så man måste inte ha en inflammatorisk tarmsjukdom för det.
för mer info om UC se fäljande länkar:
www.netdoktor.se/mage-tarm/?_PageId=677inflammationssjukdomar.se/älgfot, var inte meningen att skrämma dig. Hoppas det går bra på läkarbesöket.
FruU, you´ve got mail
Maddisen det var säkert hemorojderna som sprack o blödde. (Och som information så har slj o hennes mamma gmt hängt härinne på V:V:S-tråden i många år... )
Kramis på er allihop och krya på oss