X skrev följande: (signaturer och tider i citat är dolda tills vidare)
Det är väl inte dåligt för kroppen att träna!? Man är kanske inte alltid på topp men visst kan man idrotta och träna även med crohns . Jag spelade rugby och tränade i gym flera gånger i veckan för några år sen (nu har jag blivit ite förslappad efter man fick barn ). Sen orkar man kanske inte när man är i skov men det är ju inte dåligt att försöka. Det är väl när man har virus eller bakterier i kroppen man ska låta bli att göra cardiovaskulär träning eftersom man kan sprida sjukdomen inom kroppen då, och man får ju lättare förkyldningar och sånt när man är sjuk men annars kan man träna på!
Maddisen åxå.. TACK för era svar!!!
Jag pratade med doktorn idag och hon sa att det var jättebra och träna för det ökade syreupptagningen i kroppen vilket gjorde det lättare för kroppen att läka ut infektioner o så

Så jag KAN träna, JIPPIE!!!
Var min "pappa" som skrämde upp mig, eftersom han blev orolig att jag skulle bli sjuk om jag ansträngde mig med min infekterade tarm
Så nu har förkylningen lagt sig, o jag kör på o har tagit nya tag efter deppet att jag inte var bra
Men om man som jag fortfarande har höga värden, o infektionen inte läkt ut.... räknas det som att jag är inne i ett skov NU då?
Även att jag känner mig så bra...
Fattar inte detta riktigt ännu