öken blomman:
ja, herregud, här ska svullas vid jul. det tillhör liksom även om man försöker tänka till. förra året hade jag problem med alla chokladkartonger, t.o.m. de vars choklad inte alls var som paradis/alladin.
har du något särskilt som du inte kan sluta äta vid jul??
va det ni som var muslimer förresten??? eller har jag blandat ihop det med någon annan, ursäkta i sådana fall. lite nyfiken hur julen i sådana fall brukar te sig...??
jag fyller 30 12 dec å jag har fått dille på allt från början av 90-talet: spelar massa grunge, rage, britpop, etc. fast det är musik som fortfarande håller. Å så visade SVTB Rasmus på luffen mitt på dagen - vilken nostalgitripp ifrån barndomen, jag blev ju helt kär och kunde fortfarande sångtexterna
så tack för grattandet i förskott. usch. jag försöker inte tänka på det...fan bara 1 vecka kvar *dubbelsuck*
Någon som såg Idol igår?? Vad tycker ni om att Tove åkte ut så där lite oväntat?? Jag kan ju egentligen inte säga ngt, jag röstade faktiskt på Calle första omgången även om jag trodde han skulle åka ut. Å sedan Erik då jag tycker han är solklart bäst av alla deltagare någonsin.
här är det en ganska lugn helg. sambon dömer bandy, jag har hunnit middagshandla och träna lite crosstrainer. ska bli köttfärsbiffar, sås, kokt potatis och sallad. mumsigt och enkelt å så blir det nog robinson och kanske film.
vad gör ni andra tjejer i helgen??
jag ska förresten på hudvårdskurs imon med några arbetskollegor (enbart tjejer) imon, det ska bli mkt trevligt