Hej LP84:
Va tråkigt att höra, sömn är ju så livsviktigt för att orka. Tyvärr så vet jag inte om chokladbollar hjälper så långsiktigt. Oftast blir du pigg ett tag och sen trött. Ni kan inte försöka ta ett tupplur ihop senare??
Tråkigt även med handbollen

Vet inte riktigt vad du ska göra ang. de gamla stukningarna. Har du haft kontakt med ngn expert??
Visst är det lite spännande med lite annorlunda symptom??
Jag har BIM runt 22/2. Skulle ha haft 24/2 men jag verkade ha haft ÄL 1-2 dagar tidigare än planerat. Enligt känningar 2 dagar tidigare enligt temp 1 dag tidigare så de där ÄL-flytningarna jag hade höll på skitlänge å var jättemkt denna gång. Hade mkt ÄL-känningar, allt har varit så mkt MER den här gången utom just brösten.
men tempkurvan är intressant.
Min vanliga kurva 34.3-36.6 innan ÄL och efter ÄL varannan dag 36.8 och 36.9
Nu: 36.5 innan ÄL, 36.7 i 4 dagar efter ÄL och sedan har den legat prick på 36.9 nu i flera dagar. Alltså en tredje fas i kurvan istället för två faser. Men det kanske beror på snuvan men så stabil??? Även innan, strax efter och nu. Mysko. Har studerat tempkurvor och aldrig sett ngn med så stabil.
Jag planerar att ta ett CB på fredag morgon för vi ska bort över helgen. Å kanske tar jag med mig ett test för måndag morgon oxå då vi är hos mina päron som jag träffar ca 2 gånger om året. Skulle ju vara ql å kunna berätta om det nu är ngt.