öken blomman:
vad skönt att höra att ella är bättre. fy fan va jobbigt det måste vara att se sitt lilla barn så dåligt =/
jag tog ett test imorse, är på BIM +-0 till -2 beroende på hur jag räknar. det var negativt, som vanligt. har dock fått en pytteblödning 1 h efter testandet å sedan ingenting får väl se om det är början på mensen eller en ovanligt sen nidis (men det tror jag inte på).
så det har känts lite surt nu på vägen hem till GBG. å så ska jag iväg och träna nu ikväll och hon som håller passet, hennes mage växer så fint vecka för vecka.
tråden stänger i början av mars, så vi bör väl göra en ny tråd, nr7 i slutet av nästa vecka.
LP84:
tack så mkt för omtanken!! det är lite tufft faktiskt. känns ung som ngt är fel på ngn av oss.
hehe du är inte dålig du som orkar med allt det där. jag blir ju trött enbart att tänka på det haha.
usch, jag har lite dåligt samvete. har ju varit hos mor och far. INSNÖADE totalt då vi inte ens kunde ta bilen ut ifrån gatan då de sket i att ploga på helgen. så vad blev det av denna helg:
* hyffsad frukost varje dag
* bullar, kakor, äppelpaj med massor av vaniljvisp (mumma)
* godis
* massa god mat
* Sibylla på vägen hem...
* minimalt rörelsemönster
lovehandles kom tillbaka med besked, de som jag har sluppit nu ett tag. ge mig styrka att få till en bra vecka nu med bara en unnardag. tips!!