Öken blomman:
Både Emma och Alicia började sitta själva vid ganska exakt 6 månader. Men det dröjde ytterligare ca en månad innan man kunde lämna Emma själv sittandes på golvet. Alicia sitter stadigt (blir 7 mån på fredag), men jag vågar inte gå helt ifrån än, lägger alltid kuddar runt ifall hon tappar balansen. Men snart så!
Hon börjar få en väldans fart på krypandet nu! Idag satt hon själv på knä utan att hålla i sig oxå. Så allting händer så sjukt fort nu!
Oj, va massa leksaker dina barn fick! Våra barn fick inte så jättemycket leksaker faktiskt. Inte så mycket stora saker iaf. Emma fick en gunghäst och Alicia en lära-gå-vagn, men annar sva det mest mindre saker och kläder. Helt perfekt, för vi har inte plats för mycket mer leksaker ändå!

Emma va livrädd för tomten! HAHA, innan va hon jättekaxig å skulle ge tomten en kram å allt. Men när han väl kom blev hon tokrädd.
Själva julen va rätt lugn, men all förberedelse å så va panik å kaos, typ. Men nu har jag kommit på varför jag varit så lättretlig och lynnig senaste veckan. Fick mens idag! (lite otippat, bara 26 dagar jag hade den sist. Brukar normalt ha en cykel på 30-31 dgr) Så det va antagligen pms jag har haft... För jag har verkligen snetänt för minsta lilla på sistone, har inte riktigt känt igen mig själv.
Skönt att även du fick mens!
Maddisen:Hur går det med foten? När tror du dom kan kolla om senan är av?
miss Y:Men oj, vilken hemresa ni fick! Usch, inte direkt vad man är upplagd för den tiden på dygnet... Men skönt att ni kom hem iaf coh att SJ gjorde allt för att ändå "kompensera" för det som hänt.
Här har det inte blivit så mycket av varken mat eller choklad. Allt har ätits med måtta. Jag har helt enkelt inte så stor aptit längre och kan inte äta så mycket som jag brukar. Tror det beror på att det varit så mycket stress nu inför jul, och då har aptiten minskat och då har även magsäcken minskat. Men det är ju bra för vikten det! Fick höra senast idag hur smal jag har blivit.

Alla grav.kilon är så gott som väck nu. Kanske 0,5 kg kvar till startvikten... Och det har skett utan några direkta ansträngningar. Senaste veckan har jag knappt rört på mig. Knappt nån långpromenad alls...