LP84:
HAHA jag tänkte precis detsamma!!
på tanke på hur många cykler som finns på detta forum så kanske det inte så konstigt om kroppen blir virrig haha
tack så mkt för orden. jag vet, drygt 20% chans om man prickar. det är ju inte så stor. å så jag med enbart en äggstock som måste arbeta på övertid.
hoppas du får tillbaka en normal rytm på mensen, det är jobbigt när den hoppar runt. å PMS i 2 veckor låter mindre skoj =/
å tjejerna mår bra??
öken blomman:
pergotime är väl mest till för dem utan ÄL?? men jag har ju ÄL om jag äter jättenattljusolja, annars krånglar den ganska ofta. eller jag verkar ju ha ÄL, iaf symptom på det. å gynokologen som senat gjorde ultaljud på mig sa att ja, snart dags för ÄL (då var jag på dag 10).
nä, dags att återgå till lite mer fokus på träning och göra roliga saker å inte hänga så mkt på FL (här ok, men inte läsa "planerar barn" all the time å leta tecken), så får det komma när det kommer.
men egentligen var den här månaden den enda gången vi riktigt mös på rätt dagar. min sambo har nog insett att det är lite svårare än vad han trodde. han var så säker på att det skulle ske på en gång mer eller mindre.
skönt att mensen är på väg när man vill att den ska komma
hur mås det med tjejerna??