Mallis - jag får inte på mig förlovningsringen

Eller det går om jag smörjer in mig med hudkräm, samma metod för att ta av den

Ett smart mål, det vill jag också kunna, säg i maj eller så åtminstone, för vi planerar bröllop i sommar
En anledning till att jag vill komma i form är just för att vi ska gifta oss... Vill ha min farmors gamla brudklänning (något omsydd av min mor), och den satt perfekt innan graviditeten, och det vore så tråkigt om jag skulle behöva sy ut den!
Fröken Lindström - vad bra att du låtit bli cola! Jag är också ett riktigt cola-fan, dricker minst 1,5 liter i veckan (vet, för jag är med i en studie där jag måste skriva i precis vad jag äter

), men inte nu längre! Har inte köpt cola sen Elias kom ut, bara smakat några munnar av sambon! *nöjd*
Förresten, jag har också provat att äta enligt VV, innan förra julen, det fungerade klockrent för mig! Gick ner typ 4 kg på ungefär 2 månader. Var dock inte medlem, utan åt bara utifrån deras poängsystem.
Marika: Grattis till att du kom i jeansen, vad roligt! Jag kan få dem över rumpan med ej knäppa
Igår var en superdålig dag för mig! Jag och sambon länsade godisförrådet hemma, och jag rörde mig minimalt

. Nu ska jag dock snart ge mig ut i regnrusket och gå en omväg till Ica för att köpa halstabletter. Borde ta ungefär 40-50 minuter. Har blivit dålig i halsen och hostar, men vet inte om jag kan ta någon hostmedicin när jag ammar (( på apoteket visste de inte heller

)) så jag ska ringa min BVC-sköterska på måndag och fråga (fast då är jag väl frisk

). Ja just ja, har gjort knipövningarna en gång idag också, måste försöka hålla tag i det!