Japp då va de vägningsdag idag! v1: 4,3 (ätit 2-3 bars på en vecka) v2: 2,7 (ätit 2-3 bars på en vecka) v3: 2,3 (ätit 1-2 bars per vecka) v4: 1 (Inte ätit någon bars) v5: 1,4 (Inte ätit någon bars) v6: 3 (Ätit 1 bar per dag alltså 7 bars på en vecka) Totalt 14,7kg Träning: 50-55min promenad på förmiddagen. 30min promenad på eftermiddagen. 5min crosstrainer på hög belastning, på kvällen innan läggdags å dusch. Vätska: Jag har svårt att få i mig vätska,vet att mna ska dricka 1,5-2liter per dag emnd e funkar inte.. Jag får i mig ca 0,5liter per dag max i vatten. Men jag dricker 2-3koppar kaffe per dag å ja vet attd e är vattendrivande men de är typ de jafår imig men de bevisar ju med min ökade viktnedgång på de 3 dubbla efter ja börjat dricka massa kaffe å minder vatten å dessutom äter bars varje dag.. Komemr fortsätta så som aj gör nu å ja vet att viktnedgången komemr avta så småningom när man börjar nå målet men ja komemr kämpa på så som aj gjort å aj tror på mitt upplägg å ja har ju ganska klara bevis på de också om man kollar på vecka 4 och 5 å sen kollar v 6! Lycka till allihopa.