tezz. Tur att du var förberedd på vågen i dag i af.. men när man moffat en vecka så brukar det man lagt på sig försvinna ganska så snabbt igen...
Tack för peppande ord. Ja, vi får se vad vågen säger på LÖrdag. Jag har oxå träningsvärk från hell, men visst är det ändå jäkligt gött på nåt sätt även om det e obehagligt
miss marilyn: Fan va surt m plus på vågen.. jag vet hur det är! Men det är bara att kämpa vidare..kan ju vara så att när du tränat att du bundit en del vatten.. kanske mens på väg? kanske druckit mer vatten innan denna vägning? Kan vara många faktorer som styr. Viktiga att inte tappa greppet utan fortsätta som vanligt.. i slutändan ger dig sig och vågen visar såklart ner för både mig och dig med god mat och massa träning. Nu ska vi bli snygga (läs snyggare) inför sommaren
drutten. Hej tjejen

Så du har tappat fotfästet.. *harkel*.. been there, done that.. ALLDELES för många gånger sen jul

:- D har ju varit en jävla berg och dalbana på min vikt sen nyår.. men nu har det gått två veckor sedan jag "började om", och denna gången fungerar det... de andra gångerna har det gått bra typ två dagar, sen har jag fallit tillbaka. Hoppas att få se dig här snart igen, du liksom tillhör tråden

KRAM