todilo tjejer
jag skrev i morse, men av nån konstig anledning försvann mitt inlägg??? det har hänt ett par gånger förut, fattar ingenting alls..
Bobben. härligt med sånt kanon minus.... super bra jobbat tjejen!!!
bella. härligt m nystart för dig med vv.. jag hade ju nystart för två och en halv vecka sedan, sen dess har det gått jättebra... tack och lov

Vågen har stått rätt still, men har ätit jättebra samt tränat hårt... så midje måttet har minskat lite i af.... dags för vägning igen på lördag så får vi se om vågen vill ge mig lite minus, det hoppas vi på

herregud vad du sovitlite.. jag har ju oxå två barn så senaste åren har det blivit rätt dåligt m sömn.. men nu är minstingen drygt två år och sover hela nätterna så NU ÄNTLIGEN efter snart fyra år får jag sova igen: och här blir inga fler barn i af
i morgon är det zumba dags igen.. åh vad jag älskar det passet... det är ju bara sååå jäkla roligt
på tal om smoothie...
jag brukar jätteofta göra på
2 dl lättmjölk
1 banan
1 tsk vaniljsocker
1 1/2 dl blåbär
Då man får använda 1 tsk vaniljsocker som smaksättare så behöver man bara räkna mjölken, vill säga 2 pp. Perfekt , "matig" smoothie att ha innan eller efter träning. och GOOOD såklart