bellamånsån. Hej tejejen
trist m halsfluss på barnen och provsvaren från tre åringen. MEN jag måste ändå säga att min sambon Johan är damm och kvalsterallergiker... jag städar ganska ofta hemma så vi har i princip alltid rent. Dammar ALLT en gång i veckan, alltså alla lister, fönsterbrädor och så.. och ser till att hålla rent i sängen, alltdå dammsuga madrassen rätt ofta.. men det är det som krävs för att han skall må bra. Alltså inte sån stor ansträning mot hur det e i vanliga fall. Så det behöver inte bli jättejobbigt för din son!!! *hoppas inte*!!! ja, tufft att vakna en massa på nätterna.. det har jag oxå gjort i några år, fram till för några månader sen bara när två åringen slutade m välling.. HÄRLIGT säger jag bara. Det är ju en ren befrielse att få sova hela nätterna efter några år.. dottern hade jätte problem och vaknade MINST två tre gånger per natt, samt då upp för att amma lilleman tre ggr per natt.. så första året var jävligt tufft med två barn... men nu är det sååå skönt när dessa år är över. Snart är din tio månaders större oxå så du får sova bättre!!! *KRAM*.
i morgon bitti är det vägning för min del.. får se om vågen säger nåt.
Vägde mig ju i måndags morse, så det är ju inte så länge sen vägningen, men eftersom jag skall ha lördagar som vägningsdag som ja även haft förut, så vill ja ha en vikt i morgon. Ja, vi får se, jag hoppas i alla fall på minst tre hekto, men vi får se i morgon bitti helt enkelt
Hoppas alla får en trevlig kväll hemma i sofforna, nu ska jag kolla vidare på let´s dance!!! KRAM på er alla!!