Å jag som vill börja med helg igen ett tag för att få lite vardagstid med kidsen
Insåg att mina mammadagar kommer vara helt sut efter sommaren o hösten, men det är helt klart värt att jobba 60% nu, och 75 i höst. Nästa sommar får jag väl nyttja all min sparade semester från detta år istället
Idag kör jag så det ryker!! Trött på att se ut som en gravid flodhäst, allt sätter sig på magen direkt hära!
Vågen visade 83,3 kilo, alltså¨5,3 kilo från min lägsta vikt innan jul, så det är första målet. Sen blir det några till. Ska på släktträff i juli, och Ölandssemester, så då banne mig ska jag känna mig ok, och inte väga 93!

kilo som förra årets semester.
Kommer dock köra på hemma, hinner inte med vv i schemat för tillfället, så så får det bli!
nån med bra tips på fika/gottigt med lite points, lite lyxigare? Fyller år på onsdag och vill då inte ha kakor, men fundrar på frukt i ugn eller nåt???
& skaldjursmacka på kvällen. är ledig, men har så klart konferans, mellan 16-18, urdum tid, mitt i barnens kväll lixom, så får bli snabbfika när jag kommer hem, och så macka lite senare...