Busbajsen.
Lycka till, det är som du säger, bara ta fram morötterna igen och snart har du förlorat dom där 3 extra kilona !
Tråkigt att höra om din syster och att du haft det jobbigt.
Själv tog jag ju paus i 3 veckor runt semestern som jag kom hem ifrån för en vecka sen.
Vägde mig idag igen eftersom jag har svårt att hålla mig, och nu väger jag mindre än jag gjorde som minst. 77.1 kg
Jag har jobbat natt i helgen och känt mig sjuk med ont i halsen, så tror det är det som hjälpt mig rasa så fort?
Jag vägde ju 79.0 i torsdags så jag var tvungen att ställa mig på vågen 10 gånger och mäta midjan innan jag vågade tro att det stämde
-2 kilo nästan på 5 dagar.
Antagligen kommer jag väga mer på torsdag då det egentligen är vägningsdags för det är säkert mycket vatten jag förlorat men det känns ändå bra.
Så nu har jag nästan gått ner 5 kilo sen i januari då jag började.
Känns riktigt bra och börjar synas i spegeln och på kläderna som sitter lite lösare.
Bara 7 kilo kvar då och det ska jag väl klara av bara jag håller mig till v-v maten
Tycker det är häftigt när man tar fram måttbandet och stället in måtten på vad man hade från början, då ser man att det faktiskt hänt lite på kroppen.