hej alla.det var ett tag sedan.vart så fullt upp,försökt jobba på och fokusera på måendet och arbt går bra.vilket är skönt.
dock kan jag inte vara kvar där helt sedan utan detta är bara tillfälligt vilket känns sådär kul,att jag ska till ytteriligare ett ställe..aja...försöker leva i nuet och njuta av att det funkar..
dock tror jag jag har ett "skov" nu.
den senaste tidens kyla tillsamman med att dottern insjuknade hastigt i förra veckan...det var en riktig mardröm...febern som steg till over 40c och låg där trots alvedon i 2dygn,resulterade i att vi tillslut fick åka in då hon började bli medtagen,hosta hade hon också men fick ju "konstaterat" att hon har benägenhet för krupp samt förkylningsastma sist..så vi kände oss rätt lugna där.men icke..högt crp och röntgen visade lunginflammation..så det blev en tuff vecka vilket såklart satte sina spår på kroppen...men huvudsaken är ju att hon mår bättre,febern gick ner ganska snabbt efter antibiotika,bara hostan etc kvar....blev riktigt orolig ett tag.
samtidigt blev hennes lillakusin på 6mån jätte sjuk han med och fick åka in å ut på akuten med ett ruggigt rs och öroninflammation,och ligger nu inne för observation,så man har ju varit lite av ett nervvrak...
hoppas allt e påväg att vända nu...
ska försöka läsa tillbaka lite....ville mest höra av mig:)
kram till alla.