Katja: Umgås, vad är det höll jag på att skriva(o. gjorde ju så med iofs..) men tyvärr är det sant, det blir inte mycket av det numera. Känner precis igen det du beskriver, planera i förväg så går bara inget vidare, jag får ta en dag i taget o. försöka göra den så bra som möjligt, hur bra det går är sedan en annan femma...
Har nog blivit/gjort mig beroende av datorn för att ha kontakt med folk, även om de bor relativt sett nära, o. särskilt då perioder när jag mår sämre till både kropp o. själ.
Gaztongirl: Tack, sitter o. väntar på att byggfirman som försäkringsbolaget har kontrakt med ska ringa för att sedan kunna komma hit med byggfläktar o. torka upp.
Så tråkigt att få sådant o. på en sådan dag. Sköt ni upp dopet eller missade du det helt enkely(förstod inte vilket på din beskrivning)?
Värken o. de iskalla benen känner jag mycket väl igen, sådant är inte ovanligt här tyvärr, enda som hjälpt mig är värme, värme o. ännu mer värme.
Man ska vara glad o. tacksam för att man har en karl som vill o. kan ta över när det behövs, men det är ju ändå inte lätt för en liten att förstå varför inte allt är som vanligt..