Zozzo87 skrev 2010-01-07 23:57:07 följande:
Undersköterska. Sjukvårdsbiträde är anstaltsbiträde här. Vilket jag är nu men då studierna är färdiga så blir jag undersköterska... (i vår då förhoppningsvis)Jaa jag vilar också på dagarna. Konstigt nog "sover" jag liiite bättre på dagarna medan barnen är på dagis. Usch mår SÅ DÅLIGT över att jag är hemma och barnen är på dagis... mamma hjärtat värker!! Men jag måste bara för varje dag inse att barnen HAR det bättre på dagis än hemma med mig. Skönt att hämta hem dem senare på dagen. Men sen då sambon kommer hem typ 17-18tiden då är jag så slut så slut...Orkar INGET längre!!!Frisk luft skulle göra gott...MEN det går ej att gå ut i kölden heller...Har någon av er provat LCHF metoden?? Den sägs göra ledvärken för alla sjuka i artriter och dem med fibro...Bör provas eller???
Tack, då har jag lärt mig något idag med

.
Precis, har lättare att slappna av på ngt sätt när de är i skolan, samvetet är dessutom rent med numera, det är ju skolplikt. Iofs har inte någon av dessa gått mer än 15h/v på dagis, eftersom vi valt att ha det så.
Frisk luft, näe, håller med om att det är f ö r kallt.
Har inte prövat LCHF, men däremot vet jag av egen erfarenhet, att vegetarisk kost hjälper en del, däribland mig. Men tyvärr avtog den effekten efter en tid av ngn anledning, vet inte varför.